Všeobecné obchodné podmienky

1. Objednávky

• Objednávky môžete nahlásiť rôznymi spôsobmi uvedenými nižšie, avšak najneskôr do 15:00, aby boli expedované v následujúci deň. Vyberte si spôsob ktorý Vám najviac vyhovuje
 a my sa postaráme o zvyšok.



• Telefonicky / sms / Viber / WhatsApp: +421 905 183 341

• E-mail: order@cornutok.sk

• E-shop: www.cornutok.sk/shop


2. Doprava

• Tovar doručíme každému z Vás, aj keby to mal byť jeden kartón a to buď našimi vozidlami alebo balíkovým a paletovým kuriérom

• Kuriérmi vieme doručiť tovar už do 24 hodín od objednávky

• Našimi vozidlami chodíme v pravidelných smeroch rozdelených do každého pracovného  dňa. Viac informácii nájdete v bode číslo 5.

• Pri doprave našimi vozidlami je dopravné zdarma pri objednávke nad 200 € s DPH.

• Kuriérmi vieme doručiť tovar už do 24 hodín od objednávky


3. Zľavy

• Z cien maloobchodného cenníka ponúkame množstvové zľavy, ktoré sa aplikujú na vybrané položky po dosiahnutí nižšie uvedených hraníc hodnoty objednávky.

- 5% zľava pri objednávke nad 600 € s DPH
- 10 % zľava pri objednávke nad 1200 € s DPH
- 15 % zľava pri objednávke nad 3000 € s DPH.

• Do obratu sa započítavajú všetky položky, no zľava bude automaticky aplikovaná iba na vybrané položky, ako sú napríklad kornútky, rôzne suroviny na výrobu zmrzliny a iné. Zoznam produktov na ktoré sa aplikuje zľava nájdete po kliknutí na tento odkaz: Produkty s možnou zľavou (e-shop) .
• Prípadne si túto zľavu môžete vyskúšať na e-shope, kde sa zľava automaticky aplikuje  po dosiahnutí danej hranice.


4. Reklamácie

Uvedomujeme si, že kornútky sú veľmi krehké a pri výrobe alebo preprave a manipulácii sa môžu nechcene poškodiť. Takisto sa to vzťahuje aj na ostatný sortiment.

• Ak je krabica / produkt poškodená viditeľne po otvorení, vymeníme Vám kus za kus, pokiaľ nebol produkt použitý.

• Ak sú poškodené napríklad kornútky na spodku krabice, informujte nás o približnom počte  a následne Vám poskytneme ekvivalentnú zľavu, alebo kompenzáciu iným produktom.

• Ak by reklamácie pretrvávali, budeme to riešiť individuálnym prístupom pre zistenie  a odstránenie príčiny ku spokojnosti oboch strán. Rozsah škody sa dôkladne preverí a dohodne  sa spôsob a rozsah náhrady.


5. Spôsoby dopravy


5.1. Doprava zabezpečovaná vozidlami našej firmy

• Naše vozidlá jazdia v stanovených trasách v každý pracovný deň, aj keď je sviatok.

• Dopravné zdarma je pri objednávke nad 200 € s DPH. Ak je Vaša objednávka v nižšej hodnote, systém Vám pripočíta ekvivalentný doplatok za dopravné náklady.

• Na nižšie uvedenej mapke si nájdite svoju farbu okresu a zistíte, v ktorý deň k Vám chodíme. • Oranžové okresy zavážame po individuálnej dohode, najmä však kuriérom GEIS viď bod 5.2 .


5.2 Doprava paletovým kuriérom GEIS

• V prípade potreby vieme objednávku, vrátane kornútov dodať aj do 24 hodín* od zadania objednávky, ak je zadaná do 10:00.

• Do oranžových okresov doručujeme prevažne týmto spôsobom dopravy.

• Vyloženie palety pred prvé dvere prevádzky paletovým vozíkom. Určené pre všetky výrobky, ktoré nie sú a mrazené.

• Doručenie v rámci Slovenska je rozdelené do štyroch zón, kde pri každej zóne je dopravné zdarma po dosiahnutí rozdielnej sumy uvedenej v tabuľke nižšie. Ak je Vaša objednávka  v nižšej hodnote, systém Vám pripočíta ekvivalentný doplatok za dopravné náklady.

Dopravné kuriérom GEIS je zdarma pri objednávke nad (€ s DPH): Zóna 1 - 200 €, Zóna 2 - 323 €, Zóna 3 - 378 €, Zóna 4 - 452 €. Zóny sú uvedené v tabuľke nižšie.

                             

5.3 Doprava balíkovým kuriérom Kuriér 123

• Doručenie v rámci celej SR balíkovým kuriérom určené len pre kusové zásielky, ktoré nie sú krehké a mrazené.

• Dopravné zdarma pri objednávke nad 125 € s DPH.